Service en reparaties

Service en reparaties

Europrovyl blijft betrokken na de oplevering van een project
Zakelijke partners: Particulieren:
Europrovyl verstrekt na het afronden van het project aan de opdrachtgever een garantiecertificaat waarop alle garanties staan vermeld. Tevens staat ons projectnummer en de projectomschrijving benoemd waarop wij uw project hebben geregistreerd.. Met dit garantiecertificaat kunt u aanspraak maken op garantie bij geconstateerde gebreken. Europrovyl blijft tijdens de gehele garantieperiode verantwoordelijk voor haar producten, echter zal de beoordeling, uitvoer en afhandeling worden verzorgt door Kozijn Service Nederland. KSN maakt onderdeel van de VHZ groep, waar Europrovyl ook tot behoort. Naast (garantie)service, zijn zij gespecialiseerd in advies en onderhoud van alle gevelelementen die door ons worden geproduceerd.

Voor al uw vragen of meldingen aangaande garantie, kunt u het beste contact opnemen met de nevenvestiging in Groningen van KSN. Zorg in dat geval dat u uw garantiecertificaat bij de hand hebt.

Meldingen kunt u doen door een mail te sturen naar Europrovyl@ksn.nl. Heeft u vragen of opmerkingen aangaande uw melding, dan zijn zij te bereiken op het volgende nummer: 088-0202520.








Heeft u een woning of appartement waar producten van Europrovyl in zijn toegepast -en u bent van mening dat u aanspraak kunt maken op garantie-, dan kan u doorgaans niet rechtstreeks garantiemeldingen aan ons doorgeven. Dit zult u moeten doen aan degene die de woning voor u heeft gebouwd/verkocht of aan degene die de woning aan u heeft verhuurd. Zij zijn in het bezit van de juiste garantievoorwaarden. Tevens kan het zijn dat de verhuurder of bouwer een eigen servicedienst heeft om de storing te verhelpen of dat de oorzaak niet veroorzaakt is door Europrovyl.

Mocht het wel zo zijn, dan kan het zijn dat Kozijnservice Nederland wordt ingeschakeld om uw klacht en/-of te beoordelen/af te handelen. In de meeste gevallen wordt u hiervan op de hoogte gehouden door de verhuurder/bouwer.

Heeft u storingen aan uw kozijnen waarvan de garantie is verlopen, óók dan is Kozijn Service Nederland hét servicebedrijf voor reparatie en onderhoud aan kozijnen. Het hebben van kozijnen van kunststof betekent niet dat er geen onderhoud gepleegd moet worden. Het reinigen van een kozijn en smeren van het hang- en sluitwerk is altijd van toepassing. De ervaren servicemonteurs van KSN helpen u graag met het onderhoud en of repartie aan uw kozijn.

Indien u wenst dat KSN uw storing beoordeeld en oplost, dan vragen wij u onderstaande formulier zo volledig mogelijk in te vullen, zodoende kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn.*

Storingsmelding (geen garantiemelding)
Serviceformulier

Wilt u telefonisch contact? Kozijn Service Nederland is op werkdagen van 8:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088 - 0202500.

*Voor het inschakelen van Kozijn Service Nederland, zijn kosten aan verbonden. Zie ook https://ksn.nl/producten/service-en-reparaties/ voor onze werkwijze